جدیدترین خودرو مرسدس بنز - آغاز کار شرکت مرسدس بنز- پترونیا
Banner
جدیدترین خودرو مرسدس بنز

جدیدترین خودرو مرسدس بنز

کارخانه‌های خودرو سازی همواره‌به‌دنبال نوآوری در محصولات خود هستند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را به‌خود

جلب کنند. در این مطلب  جدیدترین خودرو مرسدس بنز را مشاهده‌می‌کنید.

خودروهایی که‌اخیرا عرضه‌می‌شوند نه‌تنها دارای امکانات و ویژگی های خاصی هستند بلکه‌بدنه‌آن ها نیز کاملا

متفاوت است، مانند خودرو جدید مرسدس بنز و خودرو نامرئی که‌در خیابان ها ویراژ می‌دهد.

این موضوع در شرایطی مطرح می‌شود که‌غول های خودروسازی مانند بنز، بی ام و، پژو، ولوو، تویوتا و….

به‌رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

تا بتوانند جایگاه‌خود را به‌عنوان خودروسازان بر تر حفظ کنند.

خودرو جدید Vision G-Code

کارخانه آلمانی مرسدس بنز این بار نوآوری کاملا متفاوتی را در ساخت خودروی جدید خود با عنوان SUV

هیدروژنی در نظر گرفته اما ظاهر این خودرو کمی عجیب به نظر می رسد یا بهتر است بگوییم مخاطبان انتظار

ساخت خودرویی با چنین بدنه ای را از بنز نداشتند.

امکانات این خودرو نیز متفاوت به نظر می رسد.

این خودرو جدید Vision G-Code نام داشته و دارای رنگ متفاوتی است. این خودرو به طریق مختلف به تولید انرژی می پردازد.

بدنه این خودرو قادر به تولید انرژی الکتریکی است و این انرژی از طریق دریافت نور خورشید تامین می شود و

می توان گفت خودرو جدید بنز یک پنل خورشیدی بزرگ است.

از دیگر عجایب این خودرو، تبدیل انرژی های بادی به انرژی های الکتریکی است.

انرژی های تولید شده در این خودرو جایگزین سوخت یا فرایند سن تر هیدروژن می شوند.

فرآیند تولید هیدروژن باعث ورود اکسیژن به فضای داخلی خودرو می شود تا فضای داخلی نیز طراوت خود را بازیابد.

آغاز کار شرکت مرسدس بنز

در جای دیگری از آلمان، در ۶۰ مایلی شهر منهیم، گاتلیب دایملر (۱۹۰۰ ۱۸۳۴) و ویلهم میباخ (۱۹۲۹ ۱۸۴۶) در

محل کار خود در اشتوتگارت به فعالیت مشغول بودند.

در ۲۹ آگوست ۱۸۸۵ اختراع خود را که یک الگوی پیشرانه گازی مدرن بود به نام «پیشرانه ساعت پدر بزرگ»

عرضه کردند.

دایملر در هشتم مارس سال ۱۸۸۶ یک کالسکه خرید که «ویلهم ویمپف» آن را ساخته بود.

میباخ مراحل آماده سازی این کالسکه را برای حمل پیشرانه جدید بر عهده داشت.

البته طرح های مشابه یعنی یک کالسکه حاصل پیشرانه پیش از آن نیز ارائه شده بود.

اما این مدل یک تفاوت بزرگ داشت و آن هم استفاده از پیشرانه درون سوز بود.

نویسندگان تاریخچه مرسدس بنز از آن به عنوان یک « کالسکه ی بی اسب» نام می برند.

در سال ۱۸۸۹ دایملر و میباخ اولین خودروی چهار چرخ را تولید کردند.

در سال ۱۸۹۰ این دو همکار دیرینه، کمپانی DMG را پایه گذاری کردند و یک سال بعد یعنی در سال ۱۸۹۱ اولین

اتومبیل خود را به فروش رساندند.

خط کاری DMG به گونه ای بود که دوام زمانی می توانست آن را به یک ابر قدرت مستقل در عرصه خودرو

سازی بدل نماید.

یعنی با توجه به سابقه کوتاهی که در تاریخچه این شراکت دو نفره ثبت گردید، پیشروی DMG درصورت ادامه

فعالیت در شرایط مساعد می توانست امروزه نام آن را به جای هر نام دیگری بر سر زبان ها بیاندازد.

معنای لوگوی مرسدس بنز

این شرکت تقریبا یک قرن پیش از سوی کارل بنز و گوتلیب دایملر تاسیس شد و آرم آن سابقه‌ای طولانی و

باشکوه دارد.

این دو، مکانیک و مهندسی مشتاق بودند که چند موفقیت‌ را به نام خود ثبت کردند. در سال ۱۸۸۶، بنز سه‌

چرخه‌ای موتوری ساخت، و طولی نکشید که دایملر کالسکه‌ای موتوری تولید کرد.

 چند سال بعد، گوتلیب دایملر

شرکت DMG (دایملر-موتورن-گیزلشافت)، را تاسیس و بنز هم بنز را افتتاح کرد.

DMG، در سال ۱۹۰۰ به ساخت

“مرسدس” ادامه داد، اما در آلمان جنگ تهدیدی برای تامین سوخت شد. رانندگان نمی‌توانستند برای

خودروهای خود بنزین تهیه کنند.

برای غلبه بر این بحران، DMG و بنز، ۲۶ سال پس از معرفی “مرسدس” با

عنوان دایملر – بنز باهم ادغام شد. 

حدود یک سال پس از ادغام‌شان، هزاران خودروی مرسدس – بنز تولید شد.

در سال ۱۹۳۱، مرسدس بنز W15 را که به عنوان مدل ۱۷۰ هم شناخته می‌شود، در نمایشگاه ماشین پاریس

به نمایش گذاشت و به خوبی هم مورد استقبال قرار گرفت و حتی پس از پایان خط تولید آن در سال ۱۹۳۶

همچنان فروش داشت.

موفقیت W15 به برنامه‌ی دایملر – بنز کمک زیادی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *